GALERIJA SAVREMENE UMJETNOSTI
Pratite nas

Search

Izložbe

  -  Izložbe
NILA

Prvo je bila igra! Iza toga treba stajati čvrsto i ne dozvoliti da drugi pobiju ovaj stav. Šta je igra? Za Selvera igra je njegov rad, njegove boje, oblici, likovi i samo bivstvovanje. On je u jednom trenutku i ne tako davno odlučio da se posvađa sa svim “svojim umjetnicima” od kojih je učio, uzeo je i svoje omiljene knjige “strpao” ih u u praznu kartonsku kutiju i prepustio se novom “stvaranju”. On “ovaj svijet” doživljava kao sudaranje sa paralelopipedom nekog pogrdnog imena, plaše ga ista stanja zubne paste, starih aprata za kafu, prljavih prozora iz zgrade preko puta, a najviše

Izložba RESET obuhvata djela nastala između 2011. i 2016. godine. Hronološki i u užem tematskom smislu se može podijeliti u tri dijela. Prva dva dijela pokazuju dio svijeta kojeg poznajemo, kroz faze propadanja i nestanka, dok je treći dio inspirisan začetkom života. “Unutarnji pogled autorice Merime Ibrišimović na svijet, ekspresivan, naznačen odabirom boja, potezom, tehnikom, progovara vlastitom vizijom i stvaralačkom osobnošću. Osvještavanje života određenog slikama, odbacivanje njegove zadatosti zapravo je propitivanje percepcije kroz medij slikarstva. Osnovni izraz mimetičkog prirodnog uporišta zaustavljen je negdje između ekspresionizma i apstrakcije, vođene fragmentovanjem. Fragmenti prirode apstrahovani skoro do potpune neprepoznatljivosti nastoje da egzistiraju kao produkti

Mirela Kulović je rođena 1986. godine u Tuzli. Najveći dio svog života provela je u Splitu, gdje je završila studij Industrijskog inženjerstva, kao najbolja studentica u svojoj generaciji. Kist u ruke prvi put je uzela 2011. godine i ubrzo nakon toga potpuno se posvetila slikarstvu. Danas se profesionalno bavi slikarstvom u Bostonu, gdje živi i radi. Njen rad odlikuje šetnja između bogatih nanosa uljane boje na platnu i minimalnog izricaja na papiru. Serija radova „Sve zaboravljene stvari“ odraz su ideje da se sa što manje materijala i boja stvori likovnost na papiru. U ovom nastojanju, Mirela slika intuitivno, apstrahuje osnovne

Obasjana samo svjetlom mjesečine, jedna ženska figura polako se i na prstima kreće kroz prostorije svog stana. Umorna, odjeću koju je nosila tog dana baca na pod. Zastajkuje pred velikim ogledalom i posmatra svoj odraz, a potom sa kreveta uzima tog jutra odbačenu spavaćicu i oblači je. Preko nje nehajno navlači kućni ogrtač i sjeda na krevet

BARKE, ZVIRI I SIRENA – CIKLUS SKULPTURA LEJLE ĆEHAJIĆ Skulpture novog ciklusa stižu kao logični razvoj ranijih i kompatibilni su nastavak Kopača kontejnera (2015) koncepta koji, u kontekstu angažirane skulpture, seže do instalacije Surpise! (GSU Duplex 10m2, 2010) i sukcesivno obuhvata, barem sve ono što je između i do sada, Lejla Ćehajić predstavila domaćoj publici. Tematsko vraćanje na socijalne elemente našeg lokalnog okruženja, iako u nešto decentnijem maniru, stvara prepoznatljivu atmosferu za potvrđivanje Heglove pretpostavke da su sve promjene proizvod duha svoga vremena. Prosto i kolokvijalno, jednostavnom genijalnošću uličnog grafita rečeno: „Nekad smo bili apatični, ali sad, baš nas