GALERIJA SAVREMENE UMJETNOSTI
Pratite nas

Search

Izložbe

  -  Izložbe (Page 4)
NILA

U središtu Dijaninog stvaralaštva je ljudsko biće, najčešće više njih, zagrljenih, isprepletanih u formu mekane, tople opne kao sigurnog utočišta. Ova bića, rađena ekspresivnim i neposrednim potezima, izražavaju različite i međusobno suprotne emocije: strah, nadanje, nježnost, smjelost, čežnju, ljubav, bol, radost

Likovni svijet Barbare Demšar obasjan je suncem. Njen životni optimizam i »Joie de vivre« osjeća se u svakom potezu kista. Ulaziti u njene likovne pejsaže znači vratiti se u bezbrižna i razigrana vremena djetinjstva. Na nekim slikama pejsaže osjećamo naznačene u horizontalnim kompozicijama, a nekada su ti pejsaži sasvim imaginarni i ispunjeni različitim simbolima. Tako, ljestve nas pozivaju da se popnemo visoko pod oblake, drveće nam nudi sjenku, a sunce nas sa svojim toplim zracima nježno miluje. Prvi kontakt sa slikama Barbare Demšar otkriva da umjetnica stvara sa radošću, a njena umjetnost tu radost i nudi. (Iz teksta

PETER ABLINGER Performans / Performance "Echtzeit / Real Time", sa/with Lucija Gregov, violončelo / cello Djelo je napisano za Sumpfhahn Galery u Berlinu, odnosno za situaciju u kojoj je violončelist/ica akustično, ali ne i vizualno odvojen/a od publike. To mogu biti dvije susjedne prostorije odvojene velikim staklom od stropa do poda ili galerija s velikim prozorom koji gleda direktno na ulicu. Izvođač/ica je u tom slučaju unutra, a publika vani. U izvođačkom prostoru postavljen je mikrofon na stalku. Vani, u prostoru publike, nalazi se jedan zvučnik. Između zvučnika i mikrofona je delay od 500 ms. Zvuk violončela (i

Autor o izložbi: (Za novinara i 'kritičara umjetnosti') U šta gledam? Uz nekoliko izuzetaka, umjetnik slika iz mašte, kreirajući kompozicije od betonskih blokova, dijelova auta i aviona, čeličnih šina i rastavljene elektronike. Isključivo vještački oblici su predstavljeni. Vizualni repertoar urbane sredine. Postapokaliptična atmosfera je potcrtana stripovskim pristupom u crtežu i koloru. Anti-organsko, anti-figuralno slikarstvo. U korelaciji s poremećenim prioritetima naše globalne zajednice. Objekt iznad subjekta. Radovi se uklapaju u industrijalizirano okruženje, također adresirajući njegove negativne posljedice. Drum and Bass muzika – bitan utjecaj za umjetnika, izgleda, dijeli taj paradoks. Kompozicije su spojene od elemenata koji su poredani spontanim osjećajem fluidnosti cjeline, a ne logičnim prostornim