GALERIJA SAVREMENE UMJETNOSTI
Pratite nas

Search

Izložbe

  -  Izložbe (Page 2)
NILA

Irfan Handukić, slikar i grafičar, ovom izložbom predstavlja recentni izbor grafika većeg formata rađenih u tehnici duboke štampe, koje pripadaju ciklusu Retro-M.A; Retro M.A.V. (Retro-Media aestate; Retro Media aestate Veloss). Irfan Handukić je umjetnik koji je već nekoliko decenija prisutan u bosanskohercegovačkom likovnom životu ali i šire, poznajemo ga prije svega kao slikara-grafičara sasvim osobne i izgrađene fizionomije. Predstavljeni radovi rezultat su dugogodišnjeg likovnog istraživanja u grafičkom mediju dubokog i visokog tiska, koji se fokusira na specifično značenje linije. Višeslojnost i elegantna označavanja ljudske forme još više naglašavaju meditativnost koja je tipična za Handukićevo stvaralaštvo. Posebno tematsko opredjeljenje - ženski akt - kojemu je

Alečković je ekspresionistički anatom, njegov figurativni i ekstremni naturalizam prožet je apstraktnim asocijacijama. On je umjetnik koji slikarskim skalpelom ogoljuje ljudske tjelesne sastavke, tumači njihovu posebnost i narav kroz figure koje fasciniraju i upozoravaju, izazivaju strahopoštovanje i upitanost. Iz Alečkovićevih tjelesa - kao predloška i za vantjelesne poruke - izvire ljudska mnogostrukost, prepliće se više karaktera u jednom čovjeku ili u više ljudi. Slikara, ustvari, veoma brine čovjek i vrlo je zabrinut za čovjeka i njegova djelovanja. On traga za fenomenima unutar čovjekovog tijela i pojedinih organa, čovjekovo dejstvovanje pod uticajem tijela i životnih sokova. Čovjekovu vanjštinu traži u njegovoj nutrini. Alečković je

Kreativno udruženje dvojice autora pod nazivom Anima, Denisa Haračića i Mirze Rahmanovića, podrazumijeva, prije svega, istraživačko-spoznajni put koji nastaje u okrilju osobnih subjektiviteta u mediju grafike. Bez određenih i zacrtanih proglasa i ciljeva Anime koji bi definisali i načelno i formalno rad mladih grafičara, bez smišljenog, namjenskog i sebi dovoljnog, autori zapravo sebi daju potrebnu dozu slobode i digniteta u samoidentifikaciji s grafičkim listovima koji nose tragove njihovih vrlo ličnih priča. One se dotiču onog najintimnijeg, proživljenog, naslućenog i iskrenog, ali i onoga što se podrazumijeva kao univerzalno. Na taj način se može i dvostruko komunicirati s izloženim grafičkim

Kontemplativne i meditativne vrijednosti izložbe slika sarajevskog umjetnika Safeta Begića iz ciklusa “Bururet“ govore u prilog autorovog umjetničkog utemeljenja u slikarskoj tradiciji Zapada i duhovnosti Istoka. Odlike Begićevog likovnog izraza rezultat su samovoljnog ograničavanja na odnos između ritma geometrijskih formi i sugestivnog kolorita često naglašene komplementarnosti, kao i istančanosti poteza kistom - gdje se promišljenim, strogim i preciznim, suprotstavljaju oni slobodni i potpuno spontani. Tematsko-idejni sadržaj ciklusa mogao bi se tumačiti kao prikaz specifičnog stanja svijesti prenesenog na platno umakanjem slikarskog kista u ljudske umove. Safet je rođen u Sarajevu 1984. godine, gdje je završio Srednju školu primijenjenih umjetnosti. Trenutno studira